2008. november 2., vasárnap




Azért, hogy nem blogolok, alkotgatok ám gőzerővel. Vagyis inkább csak kötök. Már elég rég kész van a két pár kesztyűnk, amik így elsőre nem sikerültek rosszul, de azért a jobboldali zöldön jól látszik, hogy ő volt az első, így egy kicsit nagyobbacskára sikerült a kötés lazasága miatt. Mindegy, a célnak megfelelnének, ha a gyerekeim 1/2 perctől hosszabb ideig megtűrnék a kezükön, mondjuk az is igaz, hogy szerencsére ebben a jó időben még nincs is rá szükség. Mivel azonban rendkívül gyorsan meg lehet ezeket a picike kesztyűket kötni, így tervben van még 1-1 valami viccesebb fonalból. Az útmutatásért köszönet jucuu-nak és valakinek aki az nlc egyik fórumába feltöltött 4 scannelt oldal egy könyvből.
A modell Zalán.

Szintén Jucuuunak köszönhetően mindjárt kész lesz az első fél pár zoknim is, ami sajna úgy néz ki egyenlőre pár nélkül marad, ugyanis a méretezést most is elszúrtam kicsit, de legalább lesz mihez viszonyítanom a következőt.

Ráadásul sikerült nekem is aldis zoknikötőfonalat kerítenem, vagyis a sógornőm kerítette, akinek az egyik kolleganőjének a lánya az aldinál dolgozik. A mi környékünkön ugyanis közel-távol nincsen Aldi, amibe én szinte belebetegedtem, mikor láttam a fonalakat Bucillánál és Amotae-nál.A sogornőmnek bevittek 3 színt, amiből először kiválasztottam 2-t, majd amikor Réka átküldte őket mms-ben, akkor visszaszóltam, hogy kérem mind a hármat. Még jó, hogy nem vittek be neki 6 félét, most amikor a teljes anyagi csőd szélén tántorgok. De még akkor is vennem kellene egy kis merinogyapjú fonalat erre itt .

Közben meg várom, de nagyon, hogy elkészüljön végre a kis házikónk felújítása, tetőtérbeépítése, ugyanis még nem említettem, de 8 hónapja az anyóséknál lakunk, ami most már kezd egy kicsit mindenkinek sok lenni szerintem.

Nincsenek megjegyzések: