2008. november 15., szombat

A napokban készült ez a kis sapka, aminek annyira megtetszett a formája, hogy hamarosan lehet, hogy továbbiakat készítek belőle. Egyébként kicsit elszúrtam a dolgot, a 4.-5. csík környékén elcsúsztak 1-el a szaporításaim, ill. fogyasztásaim, de szerintem annyira nem feltűnő. Nagyon várom már az aldis zoknifonalakat, mert valószínűleg abból fognak kesztyű-sapka-sál szettek készülni a fiúknak. A minta itt, a linkért köszönet Iancsának.
A fonal Red Heart Fina DK. Szegény ember vízzel főz, én meg abból kötök, amit a környéken kapni lehet. Azért most rendeltem ám még az ebay-en 4 különböző színű Regia zoknikötő fonalat is. Remélem hamarosan az is ideér. Már nagyon várom a postást!




Még előtte készült ez a kis zokni. Néhány helyen ő is hibádzik, de így elsőre egész hordhatónak tűnik. Red Heart-os zoknifonalból készült 3-as tűvel.
Zoknifronton nagyon izgatja a fantáziámat a short-row-heel elnevezésű sarokmegoldás is. Már így külön ki is próbáltam, de alig várom, hogy zoknin is kísérletezzek, úgyhogy valószínűleg a másik gyermekem zoknija úgy fog készülni.
Ja a zoknira puffadó festékből megpróbáltam csúszásgátlót is eszkábálni. A csaj akitől vettem, azt mondta, hogy hőhatásra megpuffad a kikent festék. Hát nem tudom, már próbáltam egyszer hajszárítózni, nekem nem volt nagyon szembeötlő a puffadás. Lehet, hogy valamit rosszul csináltam?








3 megjegyzés:

Csilla böködéje írta...

A zokni szép a bébitappancs pedig cuki.

ercsu27 írta...

Nagyon klassz a zokni! (a sapi is, de mostanában nagyon tetszenek nekem a zoknik:-))
Küldtem neked "levelet", tegnap adtam fel. :-)

swarbli írta...

Köszi lányok!
Erika neked külön is köszönöm a levelet tegnap megkaptam.De erről már hagytam nálad is egy kommentet.