2008. július 15., kedd

Végre itt vannak a beígért képek a keretezett tündiről. A keret sajna nem lett az igazi. Katalógusból rendelték nekem és a képen sokkal sötétebbnek látszott. A vakus kép csak azért, hogy látszódjon az anyag csillogása.


Aztán ezeket múlthéten hozta a posta.
A táskafül Zsuzsától, a kit az ebay-ről van. Teljesen ledöbbentem, ugyanis szombaton rendeltem, gondolom hétfőn feladták, én meg már pénteken meg is kaptam. A fonalakat már szét is válogattam, ezzel a 14-es mentaszínű aidával viszont nem vagyok kibékülve.(Hogy, miért nem tud minden cég olyan jó kis speckós vásznakkal dolgozni, mint a Lanarte?) Az utolsó képen (bár nem nagyon látszik) azt nézegettem, hogy mire cserélhetném le. A képen egy darabka 633-as cashel van az eredeti anyagon. De már az is megfordult a fejemben, hogy nem is zöld anyagra csinálom, hanem valami jó kis natúr vászonra. Vagy maradjak az eredeti aidánál. Végülis akkor minek vettem készletet? Igazából még van időm filózni, most egy darabig úgysem kezdek hozzá.
Gondoltam hímzek valamit a Zsuzsa féle jótékonysági akcióra is. Már el is kezdtem, csak még emailben nem jelentkeztem, de előbb-utóbb megteszem azt is.




3 megjegyzés:

Judit írta...

Nagyon szép lett a tündéred!!!

helen írta...

Így, fotón nem tűnik nagyon dúrvának a színe. Lehet, hogy illik a franciásan könnyed (és CSODÁS-CSODÁS) mintához...
De csak azt tudom tanácsolni: ha nem tetszik teljes mértékben, akkor légy bátor és cseréld olyanra, ami neked tetszik.

swarbli írta...

Köszi lányok!
Az anyag cserét még meggondolom. Egyhamar úgysem kerül még sorra.